Interim & Rekrytering
Interim & Rekrytering
Rekrytering
Rätt person på rätt plats, varje gång
Interimslösningar
För kritiska roller när ni behöver det.
Executive Management
Hitta och utveckla rätt ledare
Vår expertis
Vår expertis
Expertområden
Finance & Accounting
Marketing & Growth
Data & Tech
HR
Legal & Compliance
Sustainability & Supply Chain
Branscher
Life Science
Fastighet
Energi
Fintech
SaaS
Sustainability
Case & framgångshistorier
Så har vi hjälpt våra kunder
Vår processVi är Capa
Kontakta ossUppdrag
Vi är CapaKontaktUppdrag
Hem
Expertområden
HR
HR-Specialist

HR-Specialist – Nyckelpersonen som stärker företagets HR-processer

Som HR-Specialist är du en viktig del av företagets personalavdelning, med ansvar för att säkerställa att alla HR-processer fungerar smidigt och effektivt. Du är experten på områden som rekrytering, kompetensutveckling, arbetsmiljö och personaladministration. På Capa förstår vi vikten av att ha en HR-Specialist som kan hantera det operativa arbetet och samtidigt bidra till företagets övergripande HR-strategi. Vi hittar de kandidater som kan skapa verkligt värde för både medarbetare och företaget.
Tjänster & Uppdrag

Interim HR-Specialist – Operativ expertis vid behov

När du har behov av att tillfälligt stärka ditt HR-team kan en interim HR-Specialist vara lösningen. Våra interimskandidater är erfarna HR-experter som snabbt kan sätta sig in i företagets processer och bidra med nödvändig kompetens inom allt från rekrytering och onboarding till arbetsrätt och personaladministration. Våra interim HR-Specialister hjälper till att hålla verksamheten igång med hög kvalitet i HR-arbetet.

Läs mer
Tjänster & Uppdrag

Rekrytera en HR-Specialist – Stärk ditt HR-team med operativ expertis

Att rekrytera en HR-Specialist innebär att hitta någon som har en djupgående förståelse för HR-processer och kan bidra till att säkerställa att företaget har rätt rutiner på plats. På Capa matchar vi dig med kandidater som har erfarenhet av att hantera allt från personalfrågor och arbetsrätt till rekrytering och medarbetarutveckling. Våra kandidater har en förmåga att förbättra HR-avdelningens effektivitet och skapa smidiga processer som gynnar hela organisationen.

Läs mer
Varför är det svårt att hitta rätt HR-Specialist?

En HR-Specialist måste ha en bred kunskap om både HR-administration och affärsstrategier. Att hitta en person som kan hantera alla de detaljerade delarna av HR-arbetet samtidigt som de bidrar till företagets långsiktiga framgång är en utmaning. På Capa har vi expertisen att hitta de HR-specialister som kan leverera både på operativ och strategisk nivå.

Varför välja Capa för din HR-Specialist-rekrytering?

Hos Capa förstår vi vikten av en HR-Specialist som kan hantera de operativa delarna av HR samtidigt som de stödjer den övergripande personalstrategin. Våra kandidater har erfarenhet av att arbeta i både stora och små organisationer och vet hur man effektivt implementerar HR-processer som förbättrar medarbetarnas upplevelse och företagets prestationer. Vi ser till att du får en specialist som kan bidra till att skapa en smidig och välfungerande HR-funktion.

Liza Tegman

Client Partner

Min passion för att förbättra företags lönsamhet driver mig att identifiera och utveckla de områden som skapar mest värde och tillväxt. Genom att bygga starka relationer och anpassa lösningar hjälper jag företag att nå konkreta och långsiktiga resultat.

Mer om 
Liza Tegman
Telefon
Email
LinkedIn
Boka Möte
Formulär

Kom i kontakt med oss

Vi svarar glatt på alla frågor som du har gällande Capa.

Ditt mail är nu skickat. Vi återkommer så snabbt vi kan.
Opps, något hände när du skulle skicka iväg formuläret. Försök gärna igen.
two glad capa members
Uppdrag
Aktuella tjänsterSkicka in CV
Vad vi gjort
Kundreferenser
Hur vi kan hjälpa till
Executive managementInterimRekryteringExpertområdenBranscher
Om oss
Våra experterBlogg
two glad capa members
Kontakta ossBoka möte
Capa AgnC AB, Oxtorgsgatan 4, 111 57 Stockholm, info@capa.se
Integritetspolicy
Cookies